مکانیکی صادقیه تعمیرگاه مکانیکی صادقیه-44627360

مکانیکی صادقیه مکانیکی در صادقیه مکانیکی محدوده صادقیه مکانیکی تخصصی صادقیه تعمیرگاه مکانیکی صادقیه تعمیرگاه تخصصی در صادقیه باتری فروشی سیار در صادقیه

مکانیکی صادقیه تعمیرگاه مکانیکی صادقیه-44627360
ساعت ۱٢:۱۱ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٦/٥/٢٢  کلمات کلیدی: مکانیکی صادقیه مکانیکی در صادقیه تعمیرگاه صادقیه ، مکانیکی محدوده صادقیه تعمیرگاه مکانیکی صادقیه ، تعمیرگاه تخصصی در صادقیه مکانیکی تخصصی صادقیه ، مکانیکی صادقیه،مکانیکی اطراف صادقیه مکانیکی

مکانیکی صادقیه تعمیرگاه تخصصی مکانیکی صادقیه!

تخصصی ترین تعمیرگاه غرب تهران(تعمیرگاه تخصصی مکانیکی صادقیه)

انجام کلیه خدمات خودرو در صادقیه به صورت تخصصی زیر نظر و توسط مکانیک فوق تخصص یاور مرادی

09120405028

09191401230

02144627360

02144627392

09100702005

09356677313

مکانیکی صادقیه,تعمیرگاه مکانیکی تخصصی در صادقیه

دستگاه دیاگ و عیب یاب تخصصی تمامی خودروهای خارجی و ایرانی.اعم از بنز-بی ام و-تویوتا-لکسوس-کیا-هیوندا و.....

تعمیرگاه تخصصی مکانیکی در صادقیه(مکانیکی صادقیه انجام کلیه تعمیرات خودروهای ایرانی و خارجی به صورت تخصصی در صادقیه،تعمیرگاه تخصصی بنز،تعمیرگاه تخصصی بی ام و،تعمیرگاه تخصصی تویوتا،تعمیرگاه تخصصی لکسوس،تعمیرگاه تخصصی هیوندا،تعمیرگاه تخصصی کیا موتورز،تعمیرگاه تخصصی رنولت پارس خودرو مگان ال 90 ال نود تندر نود مکانیکی در صادقیه مکانیکی صادقیه،تعمیرگاه تخصصی مزدا،تعمیرگاه تخصصی نیسان مورانو ماکسیما...،تعمیرگاه تخصصی مکانیکی محدوده صادقیه،مکانیکی صادقیه،تعمیرات تخصصی خودرو در صادقیه.

1-تعمیرات تخصصی کلیه موتورهای خورجینی و خطی

2-تعمیرات تخصصی کلیه گیربکسهای اتوماتیک و دنده ای

3-تعمیرات تخصصی جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو(جلوبندی سازی در صادقیه)

4-تعمیرات تخصصی برق خودرو و باتری سازی صادقیه-باتری فروشی در صادقیه

5-تعمیرات تخصصی سیستم انژکتور و سوخت رسانی خودرو

6-خدمات تخصصی تنظیم موتور و سرویس انژکتور خودرو(تون آپ در صادقیه)

7-دستگاه فوق تخصصی و دیاگ برای کلیه خودروهای موجود در ایران(وارداتی-داخلی)

8-اتوسرویس و تعویض روغن کلیه خودروهای خارجی و ایرانی(سرویس های اولیه)

خدمات خودرو در صادقیه:مکانیکی،جلوبندی،باتری سازی و...

انجام خدمات خودرو به صورت تخصصی در صادقیه-مکانیکی صادقیه

خدمات مکانیکی:تعمیرات موتور-تعمیرات گیربکس-تعمیرات گیربکسهای اتوماتیک-تعمیر سرسیلندر-تعویض تسمه تایمینگ خودرو-سیستم خنک کاری و روانکاری و....مکانیکی صادقیه مکانیکی در صادقیه مکانیکی تخصصی صادقیه-مکانیکی صادقیه

خدمات جلوبندی:جلوبندی سازی و تعمیر سیستم تعلیق-تنظیم ارتفاع-تنظیم فرمان-تعمیرات اکسل و عقب بندی خودرو-تعمیر جعبه فرمان و سیستم هیدرولیک

خدمات تنظیم موتور:تنظیم موتور با دستگاه(تون اپ)-سرویس و شتشوی انژکتور-سرویس درچه گاز و استپرموتور-سرویس یا تعویض شمع ها-تعویض فیلتر بنزین

خدمات باتری سازی و کولر سازی:باتری سازی صادقیه-باتری فروشی در صادقیه-برق خودرو-تعمیر سیم کشی-تعمیر و تست روشنایی،کولر سازی و خدمات شارژ گاز کولر خودرو محدوده صادقیه،شارژ گاز کولر

خدمات تعویض روغنی و اتوسرویس:تعویض روغن-آچارکشی-تنظیم باد-و کلیه سرویس های دوره ای خودرو-ریست چراغ سرویس تمامی خودروها با دستگاه

مکانیکی در صادقیه به صورت تخصصی در صادقیه

مکانیکی صادقیه-مکانیکی تخصصی در صادقیه؛

گیربکس CVT و نحوه عملکرد آن

جعبه‌دنده متغیر پیوسته ( Continuously Variable Transmission: CVT)گونه‌ای از جعبه‌دنده است، که در آن، روند انتقال قدرت و گشتاور موتور به چرخ‌ها، توسط مجموعه‌ای از چرخ‌دنده‌های خورشیدی و سیاره‌ای، همراه با تسمه‌های فولادی، روی دو قرقره انجام می‌گیرد.

در جعبه‌دنده متغیر پیوسته، از کلاچ تر، یا هیدرولیکی سانتریفیوژ استفاده می‌گردد و امکان دستیابی، به نسبت دنده‌های نامحدود، بین مقادیر حداقل و حداکثر وجود دارد.

قابلیت انعطاف این جعبه‌دنده، میزان مصرف سوخت را، نسبت به سایر گیربکس‌ها (جعبه‌دنده‌ها) کاهش می‌دهد و باعث می‌شود، که در محدوده گسترده‌ای ازسرعت زاویه‌ای خودرو، موتور دارای پربازده‌ترین دور موتور باشد، همچنین عملکرد دور بر دقیقه را نیز در بهینه‌ترین حالت از دور موتور قرار می‌دهد.

هنگامی که در یک خودرو در شرایط عادی راننده اقدام به تعویض دنده می‌کند، در گیربکس موجب درگیر شدن دو چرخ دنده با اندازه و تعداد دندانه‌های متفاوت می‌شود که سبب بوجود آمدن ضریب دنده‌های گوناگون می‌شود و دور و گشتاور بر اساس این ضریب دنده از پیشرانه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این نحوه درگیری چرخ دنده‌ها در جعبه دنده‌های دستی کاربرد دارد که در مدل‌های اتوماتیک این نسبت دنده‌ها توسط درگیر شدن خورشیدی و قفسه و سیاره‌ای و چرخ دنده‌های رینگی بوجود می‌آید، اما در جعبه دنده‌های CVT دیگر خبری از چرخ دنده و خورشیدی و سیاره‌ای و... نسیت، بلکه اساس کار بر دوش دو پولی ورودی (محرک) و پولی خروجی (متحرک) و یک تسمه لاستیکی یا فلزی برای ارتباط این دو با یکدیگر است. این نوع سیستم تبدیل و انتقال قدرت به سرعت در حال رشد بوده و کارخانجاتی همچون رنو، نیسان، جنرال موتورز،تویوتا، فولکس واگن، میتسوبیشی، سوزوکی و... در حال استفاده و تحقیق و توسعه این نوع سیستم انتقال قدرت هستند.

اساس کار این سیستم همانطور که گفته شد بر مبنای دو پولی مخروطی شکل با سطحی شیب دار و یک تسمه ارتباط دهنده است که بر روی هر محور دو پولی از دو صفحه متحرک زاویه دار تشکیل شده که توسط نیروی هیدرولیکی روغن یا نیروی گریز از مرکز به یکدیگر نزدیک یا از هم دور می‌شوند که موجب تبدیل دور ورودی از پیشرانه می‌شوند. در پولی محرک ورودی نیرو از پیشرانه اگر دو صفحه به یکدیگر نزدیک شود، قطر پولی افزایش یافته و قطر تمسه پیچیده شده به دور آن هم افزایش می‌یابد و در طرف دیگر با افزایش قطر پولی اول، صفحات پولی دوم از یکدیگر دور شده و قطر پولی باریک‌تر می‌شود که سبب گشتاور خروجی کم و دور خروجی زیاد برای خودرو می‌شود و بلعکس اگر قطر پولی محرک باریک‌تر و قطر پولی متحرک بیشتر شود، خودرو در لحظات اولیه حرکت قرار داشته و گشتاور خروجی بیشتر از دور خروجی می‌شود.

از مزایای استفاده از این سیستم هم می‌توان به کاهش مصرف سوخت تا 18 درصد نسبت به گیربکس‌های خودکار معمولی، انتقال روان‌تر و یکنواخت بدون وقفه قدرت موتور، کارایی دینامیکی بالاتر، شتاب گیری بهتر، کارکرد دائمی موتور در بهینه‌ترین دور موتور، اشاره کرد.

باتوجه به خصوصیات اختصاصی گیربکسهای CVT نوع روغن این گیربکسها هم خاص میباشد لذا در جدول ذیل مشخصات روغنهای گیربکسهای CVT ذکر گردیده است دارندگان سوزوکی کیزاشی میتوانند یکی از این روغنها را تهیه و مصرف نمایند 

تعمیرات تخصصی خودرو در صادقیه-کلیه خدمات مکانیکی در صادقیه

تعمیرات تخصصی خودرو در صادقیه-مکانیکی صادقیه اماده خدمات تخصصی تعمیرگاهی خودرو برای غرب تهران میباشد

توربوشارژرها ( Turbocharger ) و سوپر شارژرها ( Supercharger )

توربو شارژر در سال 1905 میلادی توسط مهندس مکانیک سوئیسی آلفرد بوچی اختراع شد . توربوشارژر عبارتست از نوعی کمپرسور توربینی و یک کمپرسور گریز از مرکز که توسط یک شفت که با اتصال فلانچی به آن متصل شده را می چرخاند، توربین گازی توسط پیچ به مانیفولد دود متصل می شود و گازهای خروجی از موتور باعث چرخش وربین گاز شده و به سبب آن کمپرسور که توسط یک شفت به توربین گازی متصل است شروع به چرخش نموده و هوای محیط را مکش کرده و سپس آن را متراکم و به طرف موتور می فرستد.هوای ورودی بیشتر به موتور،به معنی سوخت بیشتر به داخل موتور،و هوا و سوخت بیشتر به معنی افزایش انرژی و قدرت خروجی موتور می باشد.

تعمیرگاه صادقیه،مکانیکی در صادقیه،مکانیکی تخصصی تعمیرگاه صادقیه

تعمیرگاه مکانیکی در صادقیه به صورت تخصصی در محدوده صادقیه-مکانیکی صادقیه از تخصصی ترین و قدیمی ترین تعمیرگاه غرب تهران میباشد.مکانیکی صادقیه،

تعمیرگاه تخصصی ال90(تندر نود)در صادقیه

تعمیرگاه تخصصی مگان در صادقیه

تعمیرگاه تخصصی مجاز هیوندا در صادقیه

تعمیرگاه تخصصی مجاز کیاموتور در صادقیه

تعمیرگاه تخصصی مجاز تویوتا در صادقیه

تعمیرگاه تخصصی بی ام و در صادقیه

تعمیرگاه تخصصی بنز وتمامی خودروهای اروپایی

1تعمیرات موتور در مکانیکی صادقیه

2تعمیرات گیربکس اتوماتیک و دنده ای

3تعمیرات جلوبندی جعبه فرمان وسیستم تعلیق

4تنظیم ارتفاع وتنظیم فرمان

5تنظیم موتور وسرویس انژکتور

6دیاگ کلیه اتومبیل های خارجی وایرانی

تعمیرموتور.تنظیم موتور ودیاگ بنز-بی ام و-تویوتا-هیوندا-کیاموتور-نیسان-مگان

تعمیر جلوبندی-تنظیم ارتفاع-تنظیم فرمان

تعمیرات گیربکس اتوماتیک

تهیه گیربکس اتوماتیک وموتور خودروهای خارجی وایرانی 

باتری سازی و سیم کشی 

تعمیر تخصصی تمامی ماشین های بنز،بی ام و،کیا،هیوندا،تویوتا،نیسان،رنولت،.........